№ з/п
|
Заходи
|
Виконавці
|
Термін проведення
|
1.
|
Забезпечити проведення правопросвітницької роботи серед батьків з метою запобігання і протидії негативним наслідкам жорстокого поводження з дітьми та булінгу
|
Класні керівники, практичний психолог
|
Постійно
|
2.
|
Проводити години спілкування, які висвітлюють попередження булінгу та уникнення конфліктних ситуацій серед здобувачів освіти
|
Класні керівники
|
Постійно
|
3.
|
Керуватись Порядком реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі та Порядком застосування заходів виховного впливу, затвердженими наказом закладу від 17.09.2020 №136 «Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) та Порядок застосування заходів виховного впливу у закладі»
|
Педагогічні працівники
|
Постійно
|
4.
|
Розміщувати інформаційні матеріали щодо попередження булінгу в учнівських колективах на сайті закладу
|
Хоменська В.І.,
Черницька І.П.
|
Постійно
|
5.
|
Забезпечити формування навичок здорового способу життя серед здобувачів освіти
|
Працівники закладу
|
Постійно
|
6.
|
Залучати органи учнівського та батьківського самоврядування до здійснення профілактичної роботи з
питань попередження жорстокості та насильства в учнівському колективі
|
Адміністрація закладу
|
Упродовж
навчального
року
|
7.
|
Забезпечити методичний та психологічний супровід впровадження в освітній процес просвітницько-профілактичних програм щодо попередження булінгу та кібербулінгу, рекомендованих Міністерством освіти і науки України
|
Хмара К.В.,
Хоменська В.І.,
Гордієнко Н.О.,
Ревізюк Д.М.
|
Упродовж
навчального
року
|
8.
|
Вжити заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або потерпіли від булінгу (цькування) (згідно з рішенням комісії закладу з розгляду випадків булінгу (цькування))
|
Адміністрація закладу
|
За потреби
|
9.
|
Взяти участь у районних лекторіях, годинах спілкування, тренінгових заняттях з профілактики жорстокого поводження, булінгу та кібербулінгу серед здобувачів освіти
|
Класні керівники
|
За окремим планом
|
10.
|
Проводити тренінгові заняття, які висвітлюють попередження булінгу та уникнення конфліктних ситуацій серед здобувачів освіти
|
Практичний психолог
|
За окремим планом
|
11.
|
Використовувати психологічні інтерактивні технології, зокрема ділові та рольові ігри, моделювання життєвих ситуацій, роботу в малих групах щодо попередження булінгу серед здобувачів освіти
|
Класні керівники, практичний психолог
|
За окремим планом
|
12.
|
Забезпечити підвищення правової компетентності здобувачів освіти, безпечної поведінки здобувачів освіти в Інтернеті, попередження суїцидальних нахилів
|
Практичний психолог, соціальний педагог
|
За окремим планом
|
13.
|
Упроваджувати проектні технології в освітній процес з метою популяризації духовних та моральних надбань, сприяння формуванню громадської га соціально-правової позиції здобувачів освіти
|
Педагогічні працівники
|
Упродовж
навчального
року
|
14.
|
Продовжити роботу щодо створення консультпункту для батьків та осіб, які їх замінюють, з питань превентивної просвіти та виховання
|
Практичний психолог
|
За окремим планом
|
15.
|
Здійснення заходів індивідуальної профілактики поліцейськими підрозділами ювенальної превенції
|
Ловягін А.П.
|
За окремим планом
|
16.
|
Своєчасно порушувати клопотання щодо притягнення до адміністративної відповідальності батьків та осіб, які їх замінюють, за невиконання своїх обов'язків у частині отримання їхніми дітьми повної загальної середньої освіти
|
Ловягін А.П.
|
Постійно
|
17.
|
Залучати до гурткової роботи дітей із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, та здобувачів освіти, схильних до девіантної поведінки
|
Класні керівники, керівники гуртків
|
Постійно
|
18.
|
Проводити моніторинг ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню), вживати заходів для їх вирішення
|
Хмара К.В.
Хоменська В.І.
|
За потреби
|
19.
|
Включити до щорічного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників (з відривом чи без відриву від освітнього процесу) підготовку з питань формування соціальних компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню)
|
Хоменська В.І.
|
Постійно
|