Науково-методична проблема закладу «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства в умовах реалізації концепції Нової української школи».
Мета:
Спрямувати освітній процес на формування ключових компетентностей особистості;
допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.
Основні напрямки діяльності:
Надання учням можливості для реалізації індивідуальних творчих потреб;
- участь у пошуковій роботі;
- розвиток творчої особистості з почуттям національної самосвідомості;
- формування в учнів громадянських рис.
Прогнозований результат – підвищення професійної майстерності вчителя, рівня та якості знань здобувачів освіти.
Педагогічні працівники, учні та їхні батьки, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
ТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ:
Роль учителя у формуванні життєвих компетентностей школяра
НАПРЯМКИ ВИХОВАННЯ:
національно - громадянське виховання ;
військово - патріотичне виховання;
морально-правове та превентивне виховання;
трудове виховання та профорієнтаційна робота;
екологічне виховання та формування здорового способу життя;
художньо-естетичне виховання;
родинно-сімейне виховання;
сприяння творчому розвитку особистості.